Most van egy új nótám

Ngs. Füzik Ilona úrlánynak
Búdapest, V. ker. Szent Istán krt. 10. III. em. 10.
1948. aug. 5.
Drága Ilúska!
Találja soraim jó létben, túdatom, hál Istennek nagyon jól vagyok, sokat gondolok Magára, és strandolok. Valószinűleg a jövő hónapban kénytelen leszek üzlet ügyben fel útazni, igérem, hogy bizton megkeresem. Most van egy új nótám, a rádióból tanúltam, és le is írom:
"Volt nekem egy fehér tollú
Bóbitás galambom,
Válamra szállt, úgy szólt hozzám
Túrbékoló hangon.
Tenyeremből etetgettem,
A szivemen melengettem,
Ölelgettem, csókolgattam,
Hiszen úgy szerettem.
Lenne még egy ilyen kedves,
Szelíd szavú párom,
Én lennék a legboldogabb, 
Ezen a világon.
Nem voltam én korhely soha,
Hányaveti részeg,
Amért én imádkoztam,
Egy kis galamb fészek.
Arany lóca, selyem párna,
Kicsi asszony csókkal várna.
Mindig a nyomomban járna,
Ez a lelkem vágya!!!"
Lenne még egy ilyen kedves refrön stb.
Sajnos betelt a lapom, majd holnap fojtatom. Csókol: Sanyi
A hátlap oldalán körbe: (Jöjjön Debrecenbe meg tanítom a dallamára) Ezt a [olvashatatlan] írom, ahol csak ezt muzsikálják. Nyaralok, Szoboszlón fürdök, Lillafüreden csónakázok. Nagyon meleg van. Hőzöngök.
Feladó: Bakócz Sándor
Db. Barany úi 12

No comments:

Post a Comment