Kovács Gyula I.


Nagys. Füzik Ilonka úrlánynak
Komárom 4.
Mussolini út 16.

1943. X. 29. Bánhida!!

Kedves Ilonka!!
Bocsánatot kérek, hogy ilyen sokat kések az írással. Remélem, nem haragszol érte? Ugye megbocsátasz érte? Hogy lényegesen beszámoljak neked a lemúlt (sic) esetekről. Például!! Mikor Komáromból megjöttünk, azóta mindig utazunk. Még rá sem tudtam gondolni, a levélírásra. Most véletlen adódott olyan alkalom, hogy most tudok pár sort írni. Szinte megkönnyebbül a szívem, hogy írhatok neked már, hiszen annyira megígértem. Hogy vagy? Mi újság? Tudom, hogy már megszidtál, és gondoltad: óh, mit is várjak, hiszen csak szélhámos. Ugye így van?!!! Vagy tévedek? Légyszíves írd meg, melyik gondolatom téves!! De okvetlen! És minél hamarabb. Tudom úgyis, hogy neked több az időd, mint nekem! Megkérlek ne ám, hogy ne ám, hogy nagyon sokat kelljen várni. Én nagyon sokat írnák neked, de nincs időm. Nagyon sokat kell tanulni. Nappal foglalkozás, éjjel tanulás. Remélem, meg tudsz érteni?!! Most pedig már nagyon kifogytam az időből, tehát befejezem a levelem írását. Bocsánatot kérek, és maradok igaz és meleg szeretettel, itt a távolban milliószor csókol,
Gyuszi

Cím: Kovács Gyula prberő(?) tiz.
Bánhida, csendőrörs

Kézcsókomat küldöm a nagyságos asszonynak is. Mind a kettőnek.




No comments:

Post a Comment