Nem tudom, kiére...

Bánhida, 1943. XII. 27-én 
Kedves Ilonka!
Én most egy levélre válaszolok... de nem tudom, kiére!! Nagyon szeretném tudni, ki vólt azon levél irója!? Annyit meg tudtam állapíttani, hogy nem te írtad kedvesem. Légy őszinte, és írd meg!
Bocsáss meg... és ne haragudj meg, de míg egy másik levelet nem kapok tőled, nem tudok neked így véleményt írni.
Ne talán véletlen valaki más fiatalember írta vólna, annak pedig nincs szüksége arra, hogy az én leveleim olvassa!! Megkérlek Ilonka, légy szives minél hamarabb válaszólj. Ha mégis tévednék, és teljes valóságban te írtad vólna azon levelet, bocsáss meg érte, hogy így írok.
Majd másik leveledre meg fogom írni, hogy én mit gondolok, hiszen csak gondolj vissza szavaimra!!! Nem is kellene hogy papírra fektessem. Én azt mind tudom, amit írtál, ne gondolj valami szélhámosságra.
Én most is csak azt tudnám írni, amit még annak idején mondtam. Most pedig válaszod várva maradok mély szeretettel a távolba
Gyuri(?)
[olvashatatlan]
Bánhida, cső. örs
Írjál!
Jó mulatást a viszlátásig [olvashatatlan]

No comments:

Post a Comment