Magányomat megzavarni


Ngs.
Füzik Ilona úrlánynak
Budapest V. ker. Szent István körút 10. III. em. 4.
Debrecen, 1948. júl. 6.
Kedves Iluska!
Találja soraim a legjobb egészségben. Tudatom, hogy jól vagyok és szórakozok, gyönyörű a [olvashatatlan], utazási kedvezmény is van, amit jó lenne, ha kihasználna. Most bánom, hogy olyan túl rövid ideig voltam fenn, de viszont nyugodtabb itthon sokkal mégis, mert én már rosszul voltam ott attól a sok emberektől, és valahogy idegesítőleg hatottak rám. Itthon a magányomat nem hagyom semmi eseménnyel ezen túl megzavarni. Sehova sem megyek, és főleg az üzletnek élek. Olyan keveset mondott, míg ott voltam, hogy már igazán írhatna többet. A rendelési könyvemet szépen megkaptam hétfőn, kedvességét nagyon köszönöm.
A viszontlátásig millió csókot küldök: S


1 comment:

  1. Nagyon érdekes lapok ha jól tudom a 7204 tábor Asztrahán volt,vannak nekem is lapok ettől a táborból

    ReplyDelete