Erősítsd


Magyarórszág
Füzik Ilonka
Debrecen, Kosut ut 63.

Feladó: Reizer Ferenc
Szovjet Unió, Moszkva, Postafiok 209/6

1947. IV. 13.
Kedves Ilonka, örömmel tudatom veled, hogy 2 lapodat megkaptam IV. 12-én. Most már örülök, hogy lapomat megkaptad, és hogy életben vagy. Csak nem tudom elgondolni, hogy hogy kerültél Debrecenben, vagyis miér az elfoglaltságod, és mijen hejzetben vagy. Csak nagyot néztem, hogy honnéd jön a lapod. Én jól vagyok, és hamarosan megyünk haza, de sajnos mi nem Debrecenben megyünk, hanem Szegedre vagyunk irányítva. De körülbelül augusztus-szeptemberben fogunk mi, egészségesek menni. Nekem csak innéd 14 sort szabad írni. Kérlek szépen, írjál sokat, és hogy milyen foglyok érkeztek már, és hogy mit hallani az otthoni hejzetről, és még mindig drágaság van-e. Kedves Ilonka, bízál, rövidesen haza megyünk. Írjál sokat, várom. Hejzetedről is. Sokszor csókol, Feri.
Írjál levelet, és sokat, és szabad levelet. Szerbusz.

ERŐSÍTSD A SZOVJET-MAGYAR BARÁTSÁGOT!

No comments:

Post a Comment